سرزمین اموزش

سرزمین اموزش

در سایت سرزمین آموزش میتوانید جدید ترین اموزش ها را ببینید در این سایت هر روز مطالب جدیدی منتشر خواهد شد
سرزمین اموزش

سرزمین اموزش

در سایت سرزمین آموزش میتوانید جدید ترین اموزش ها را ببینید در این سایت هر روز مطالب جدیدی منتشر خواهد شد

طلسم اسکلت

طلسم اسکلت - Skeleton Spell

اسپل دارک جدید : احضار اسکلت ها در هر نقطه از زمین بازی حریف با Skeleton Spell از تاون هال 9

اسپل اسکلت (Skeleton Spell) اسپل جدید دارک است که یک فضا اشغال میکند و وقتی این اسپل انداخته شود تا چند لحظه از آن قسمت اسکلت بیرون می آید و حمله میکند!
سوپرسل اعلام کرد که این اسپل برای تاون هال 9 و 10 و 11 در دسترس است - برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.  

اطلاعات بیشتر در مورد این طلسم :

 +تله ها برای اسپل های اسکلت فعال نمی شوند.
+اگر این طلسم را در محدوده کلن کسل استفاده کنید نیروهای کسل را به راحتی بیرون می کشد.
+این طلسم تا سطح 4 ارتقا می یابد.
+این طلسم در تاون هال 11 به سطح 4 می رسد.
+طلسم اسکلت ها دارای 4 سطح هست که تعداد اسکلت هایی که در هر سطح تولید می شود به شرح زیر هست:

* سطح 1: تعداد 10 اسکلت
* سطح 2: تعداد 12 اسکلت
* سطح 3: تعداد 14 اسکلت
* سطح 4: تعداد 16 اسکلت

طلسم اسکلت را می توان در هر نقطه از زمین حریف همانند دیگر طلسم ها زد و اسکلت ها را احضار کرد !

شکل طلسم اسکلت در اسپل فکتوری بصورت شکل زیر است:

این طلسم را می توان هنگام حمله ویچ به برج های دوزخی (اینفرنو) بکار برد که آتش های چند هدفی اینفرنو توسط اسکلتها مشغول می شود و سپس با ویچ و یا نیروهای سریع دیگر مثلا هاگ ریدر به اینفرنو حمله و آنرا نابود کرد.

می توان هنگام حمله دیوار شکن ها آنها را در پشت ساختمانهای دفاعی دشمن زد تا جهت آتش ساختمانهای دفاعی منحرف شود و دیوار شکن ها بتوانند خود را به دیوار دهکده حریف برسانند.

تصویر طلسم اسکلتها هنگامی که از آن استفاده می کنیم:

 این طلسم دیگر باعث بیرون آمدن نیروهای کلن کسل نخواهد شد! چرا که در روز معرفی بازی هنگامی که به آن پرداخته شد گفته شده بود که نیروهای کلن کسل حریف را می توان بوسیله آن بیرون کشید که پس از آزمایش بازی و جالب نبودن این کار ، دیگر استفاده از این طلسم باعث بیرون آمدن نیروهای کلن کسل حریف نمی شود.


آیا نیروی جدید در راه است ؟

با تغییر شکل سربازخانه ها ، به احتمال زیاد نیرویی جدید در راه است ولی هنوز چیزی اعلام نشده است و در حالت حدس و گمان است ! و اضافه کردن نیرو را می توان یک کار خوب از سوپرسل باشد .

بنظر می رسد که شکل کلاه اضافه شده بر روی سربازخانه بسیار شبیه یکی از نیروهای بازی کلش رویال می باشد که Miner نام دارد! در بازی کلش آف کلنز هم این نیرو الزامی بنظر می رسد که عملکرد این نیرو در بازی کلش رویال بدین صورت است که بصورت دزدکی از زیر زمین به سرعت زیاد در (حدود 2 تا 3 ثانیه) به طرف ساختمانی از دشمن تونلی کنده و به سرعت بدون مواجه شدن با نیروهای حریف و یا آتش ساختمان های دفاعی حریف به ساختمان مورد هدف دشمن برسد و آن را با بیل خود مورد تهاجم قرار دهد و با این کار همزمان هم می تواند نیروهای دشمن و جهت شلیک ساختمانها را منحرف و به سمت خودش منحرف کند. البته این نیرو از HP مناسب برخوردار است و انتظار یک HP مانند گولم و یا جاینت را نداشته باشید که جان سخت باشد!

تصویر زیر Miner را در بازی کلش رویال نشان می دهد که با بیل های خود به ساختمان ها ضربه وارد می کند و تشابه کلاه روی سربازخانه کلش آف کلنز با کلاه روی سر Miner این حدس را می توان زد که ممکن است سوپرسل این نیرو را به کلش آف کلنز اضافه کند.

به هر حال سوپرسل برای این آپدیت که عنوان آپدیت بزرگ را هم یدک می کشد مطمئنا برنامه ریزی های خاصی دارد ، و اگر این نیرو اضافه شود باعث خوشحالی است که از سربازخانه اکسیر بنفش است و در ساخت آن از اکسیر سیاه که کمیاب است ، استفاده نمی شود چرا که شکل ظاهری سربازخانه اکسیر بنفش تغییر کرده است باید همچنان منتظر روزهای آینده بود ...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.